ЮРИДИЧНИЙ ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

юрист із захисту прав споживачів в УкраїніУ більшості країн права споживача захищаються на законодавчому рівні, і Україна в цьому не виняток. Однак, відсутність бізнес-етики у продавців і виробників та правова безграмотність громадян часто провокують ситуації, що вимагають участі юриста із захисту прав споживача.

Правовим обов'язком виробника є надання покупцеві якісної продукції, інформації про неї, про порядок її зберігання та використання. Виробник бере на себе гарантійні зобов'язання по безкоштовному ремонту або заміні виробів з установленим гарантійним терміном.

Обов'язок продавця - на вимогу покупця показати документи на продукцію (сертифікат якості), відповісти на питання щодо її характеристик, правильно оформити гарантію та інформувати про сервісні центри, що забезпечують гарантійний ремонт.

На відповідальності покупця - правильне використання продукції.

Розглянемо, як повернути товар в магазин

Можливі дві ситуації:

  1. Товар Вам просто не підійшов. При збереженні товарного вигляду (наявність ярлика, упаковки і т.д.) він може бути повернений протягом двох тижнів. Відлік ведеться від моменту покупки, фактичного отримання (поштою, доставка кур'єром) або початку сезону.
  2. Ваше придбання виявилося неякісним. Дефект, як правило, виявляється в процесі використання. Пред'явлення претензії можливе, якщо проблема виявлена, поки не закінчився термін гарантії та при дотриманні умов експлуатації.

Підставою для задоволення претензії (шляхом заміни, безоплатного ремонту або компенсації вартості ремонту, повернення грошей за покупку) є заява покупця на повернення товару в магазин . Продавець складає акт повернення товару .

Юристи, що практикують захист прав споживачів в Україні, відзначають, що останнім часом у зв'язку з розвитком інтернет торгівлі все частіше виникає питання: чи можна повернути товар без чека?

Відповідь - так! Відсутність чека не є достатньою підставою для позбавлення права споживача на повернення товару до магазину. Підтвердженням покупки можуть бути квитанції, накладні, інструкція з експлуатації (якщо в ній зазначені дата і місце продажу), показання свідків.

Для ефективного відстоювання своїх інтересів юристи рекомендують:

  • зберігати всі документи, що підтверджують придбання товару у певного продавця;
  • уважно вивчати і дотримуватися інструкції з експлуатації;
  • зберігати упаковку весь гарантійний термін;
  • не відкладати момент пред'явлення претензії;
  • наполягати на своїх правах і вимагати той варіант задоволення претензії, який Вам зручний.

Компанія «Адвокатъ» (Харків) надасть консультацію юриста по захисту прав споживачів, надасть допомогу у вирішенні спірних ситуацій.

Юрист нашої компанії гарантує, що захист прав споживачів буде забезпечений у повному обсязі й не тільки у Харкові: географія наших послуг - Україна в цілому.

Одна з наших послуг - судовий захист прав споживачів. У питаннях відшкодування завданої матеріальної та моральної шкоди, стягнення неустойки та збитків дасть пораду і надасть допомогу наш адвокат із захисту прав споживачів.

Вартість послуг:

ПОСЛУГИ грн
Письмова консультація з юридичних питань от 200
 Консультація з питань захисту прав споживачів  от 100
 Стажування студентів  от 250
 Представництво інтересів Клієнта в суді першої інстанції  400
Юридичний супровід угод і переговорів  от 200 . год
 Написання заперечень і оскарження на рішення посадових осіб  от 400
Юридичне складання документів:
 - складання претензій, звернень  400
 - написання заяв  от 200
 -складання позовної заяви  от 400
Відрядження (включаючи витрати на харчування)
 Витрати на проживання та переїзд відшкодовуються окремо. Послуга оплачується додатково при необхідності виїзду в інше місто/область  450 . в сутки

У ВАС ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?   ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ!
Авокат -Кузьміна Тетяна Григорівна - +38 (050) 261-35-64
Адвокат - Кузьмін Сергій Олександрович - +38 (050) 651-91-91

Додаткові телефоны для зв'язку: +38 (098) 238-80-08, +38 (093) 562-44-01